Commercial Break

Discipline
Taal & Media
 
Toneel
Periode
in overleg
Doelgroep
12 t/m 18 jaar
 
Voortgezet onderwijs
Pakketten
Bibliotheek op school
 
Lezen en mediawijsheid
Thema's
Locatie
in overleg
 
Lessen/duur
 
Prijs
€40, zie Prijzen Bibliotheek op school
 
Docent
Lesmateriaal

U dient eerst in te loggen voordat u items kunt bewaren.

Het nieuwste van het nieuwste… Ga jij voor de bijl of blijf je cool? Welkom in de wereld van de reclame.

Wat is de invloed van reclame? Wat maakt een reclame een goede reclame? De mediacoach gaat hierover in gesprek met de jongeren. Vervolgens gaan ze zelf een reclamespotje maken over een door hen uitgezocht product, zoals kauwgum, een blikje frisdrank of een mobiele telefoon. Afhankelijk van de beschikbare tijd, het aantal deelnemende klassen en de context van de workshop kan een mediacoach en/of een vakdocent theater deze workshop geven.