Loop je ergens tegenaan op onze website?

We helpen je graag verder!

Wij werken op dit moment hard aan de werking van onze website! 

Als je problemen ondervindt of een vraag hebt, ben je hier op de juiste pagina

1. Waarom werkt de website niet goed?

Het spijt ons dat je problemen ondervindt, onze website werkt samen met verschillende systemen die onlangs een update hebben gekregen. We werken er hard aan om de website te verbeteren.  

 

2. Ik wil graag lid worden maar krijg geen bevestiging

Door technische problemen krijgen wij helaas de online aanmeldingen momenteel niet binnen, we zijn hier druk mee bezig om dit op te lossen. Wil je graag lid worden? Mail naar klantenservice@BplusC.nl of bel 0900 23 23 000. 

 

3. De vindplaats komt niet tevoorschijn als ik in de catalogus zoek. Waar staat het materiaal dat ik zoek? 

Helaas werkt de catalogusfunctie op dit moment niet goed. In onze gratis BplusC-app kun je wel makkelijk je materiaal vinden. Download de app hier. 

 

4. Hoe kan ik me inschrijven voor proeflessen en cursussen bij BplusC?

Je kunt je nog steeds online inschrijven voor activiteiten en cursussen via onze cursuspagina. Kom je er niet uit of heb je nog vragen? Voor meer informatie kun je mailen naar cursusadministratie@bplusc.nl of bellen via 0900 23 23 000. 

 

5. Ik heb een andere vraag. Waar kan ik meer informatie vinden?

Je kunt meer informatie vinden over onze diensten en programma's op de betreffende pagina's op onze website of op bij onze veelgestelde vragen. Als je specifieke vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@bplusc.nl of bel naar 0900 23 23 000.