BplusCetera maart 2017

Project HRM/AFAS

Per 1 januari wordt onze salarisverwerking gedaan in het systeem van AFAS. Behalve dat de salarisstrook er iets anders uitziet, worden voor jullie als medewerkers veel administratieve zaken straks ook veel gemakkelijker en overzichtelijker.

De collega’s van Financiën, ICT, Communicatie en P&O hebben keihard gewerkt aan de inrichting van het AFAS systeem. Binnenkort ontvangen jullie de inloggegevens, waarmee jullie terecht kunnen op het medewerkersportaal voor:

  • Loonstroken en jaaropgaven 
  • Doorgeven van een adreswijziging
  • Bekijken van je verlofkaart en aanvragen van verlof
  • Indienen van declaraties
  • Nieuwsberichten en intranet

Voor vragen kunnen jullie terecht bij Peter Hulst van P&O (p.hulst@bplusc.nl). Voor technische vragen zal hij eventueel doorverwijzen naar de supportdesk ICT (supportdesk@bplusc.nl)

Wie: Cindy IJdo
Status: Lopend