BplusCetera maart 2017

Dienstverlening Facilitair

We zijn al weer even onderweg met de organisatie na de transitie. Dat betekent dat er ook wijzigingen plaatsvinden en dat afspraken veranderen. Voor iedereen zal het merkbaar zijn dat Vastgoed en Facilitair een andere manier van werken heeft doorgevoerd. Om de organisatie nog beter van dienst te zijn en ook de service te kunnen blijven leveren, zijn er een paar eenvoudige afspraken in het mt gemaakt:

- Alle aanvragen worden naar faciltair@BplusC.nl gemaild. Op die manier kunnen alle medewerkers van V&F actie ondernemen en is het niet afhankelijk van personen.
- Secretaresses kunnen in Regiweb ruimtes boeken en aanvullende wensen doorgeven.
- V&F is verantwoordelijk voor alle ondersteuning van het primaire proces. Dat betekent o.a.: licht, geluid, video, opname, kantoorartikelen, ruimtehuur -verhuur, catering, instrumentbeheer - verhuur, inventaris etc.

Wij hanteren een simpele regel:
Als het niet in de mailbox (facilitair) of Regiweb staat, bestaat het voor de afdeling niet.
Mocht het er nu wel staan, maar niet compleet zijn, dan nemen we contact op om een goede dienstverlening te kunnen leveren.