BplusCetera februari 2017

In en uit dienst

In dienst

Per 1 januari 2017 is Raney Vishnudatt gestart als oproepkracht bij de Klantenservice. Raney stelt zich voor:

‘Mijn naam is Raney Vishnudatt. Ik ben 42 jaar, moeder van 2 tieners en sinds begin dit jaar werkzaam bij BplusC als oproepkracht bij de klantenservice. Wat ik ontzettend leuk vind om te doen. Hiervoor ben ik 5 jaar actief geweest als vrijwilliger bij stichting Radius; een stichting die allerlei diensten biedt aan 55+ binnen Leiden. Naast koken, joggen en gitaar spelen, houd ik erg van lezen, dus de bibliotheek is voor mij sowieso een fijne plek om te zijn en daarnaast vind ik het contact met de mensen ook heel prettig, dus ik ben heel blij dat ik hier mag werken!’ 

Ook Hafsa Messaoudi werkt sinds begin dit jaar als oproepkracht:

‘Hoi nieuwe collega's van mij. Onlangs ben ik gestart als oproepkracht klantenservicemedewerker voor BplusC. Ik heb mezelf nog niet aan alle collega’s voorgesteld. Dit hoop ik gauw te doen. Voor nu wil ik me zelf graag via deze nieuwsbrief aan jullie voorstellen.

Ik ben Hafsa, ik woon in Leiden, in de Morspoort om precies te zijn. Het bevalt me erg goed, de Leidse mentaliteit en gezelligheid zijn zeker uniek. Ik ben zelf opgegroeid in Hoofddorp, daarnaast heb ik  8 jaar in Marokko op school gezeten. Zo hebben we geleerd om veel te lezen en ons te ontwikkelen in 3 talen: Arabisch, Frans en wanneer we in Nederland waren, ook in het Nederlands. Omdat die lange tijd in Marokko ook wat heeft gedaan met mijn grammatica ben ik bij terugkomst in Nederland veel boeken gaan lezen. Zelf valt het me op dat de jeugd dat te weinig doet. Daarom ben ik dan ook superblij en trots op deze baan en hoop ik dan ook als ambassadeur van boeken voor mijn leeftijdgenoten op te kunnen treden.

Men omschrijft mij als een rustige perfectionist die de tijd neemt om dingen goed uit te zoeken en tot uitvoering te brengen. Verder houd ik ook van leren, ontwikkelen, make-up, vloggers en lekker eten en reizen.

Ik kijk uit naar een fijne samenwerking met jullie allen, het begin ervan is in elk geval super verlopen.’

Uit dienst

  • Henneke Redel, medewerker klantenservice, per 01-02-2017