V&F Nieuws

Laptops Merenwijk

Begin oktober zijn de laptops uit de Bibliotheek de Merenwijk gehaald. Deze waren niet meer nodig voor Lessen & Cursussen op locatie. De standplaats voor deze laptops is nu Bibliotheek Nieuwstraat.

Heb je een laptop nodig voor een evenement. Dan is het proces als volgt:

  1. Je maakt een draaiboek aan (of laat deze aanmaken door de afdelingssecretaresse)
  2. Hierin vermeld je hoeveel laptops je nodig hebt en eventueel welke programma er op moeten
  3. De afdelingssecretaresse maakt een reservering in het programma Schedule it om dubbele boekingen te voorkomen
  4. Het draaiboek sla je op op sharepoint; iedereen/1.Evenementen en Jaarplanning/Draaiboeken (onder de juiste maand en jaar)
  5. Draaiboek stuur je als bijlage per mail aan: facilitair@bplusc.nl
  6. Facilitair neemt iedere week de draaiboeken door en bij vragen komen ze bij je terug
  7. In het draaiboek worden opmerkingen vermeld wat de de status is qua verwerking. Mocht je willen weten of de laptops geregeld zijn, dan vind je dat terug in het draaiboek

Heb je een laptop nodig voor je werk voor langere tijd. Dan is het proces als volgt:

  1. Je vraag een laptop aan bij je leidinggevende
  2. Leidinggevende zet de aanvraag uit bij facilitair via mail naar facilitair@bplusc.nl
  3. Facilitair kijkt welke laptop beschikbaar is en reserveert deze voor je
  4. Facilitair stelt je op de hoogte wanneer en waar de laptop klaar ligt om opgehaald te worden
  5. Voordat je de laptop meekrijgt moet je een gebruikersovereenkomst tekenen (bij het retour inleveren vervalt de gebruikersovereenkomst)
  6. De overeenkomst wordt gearchiveerd (bij inlevering van de laptop wordt deze gedeletet)

Mocht je vragen hebben over bovenstaande, kan je ons bereiken op facilitair@bplusc.ml

Afdeling V&F