Facilitair weetje

Als het niet in Rapla staat, bestaat het niet!

Ik heb dat al eerder aangegeven en wil het graag nogmaals met klem benadrukken:

Het belang van een goede registratie van de lessen, cursussen, vergaderingen, evenementen etc. is cruciaal om alle dienstverlening goed te laten verlopen. Dat betekent voor iedereen dat de boekhouding op orde moet zijn. Als je lessen uitvallen, je een vergadering plant, een evenement regelt, zorg ervoor dat het goed in Rapla (onze agenda voor alle locaties) terechtkomt.

Wie kunnen er in Rapla? Dat zijn de Cursusadministratie en de secretaresses. Die hebben rechten om het in de centrale agenda te wijzigen en aan te vullen.

Alle dienstverlening van V&F is afhankelijk van de juiste informatie in Rapla, aangevuld met het draaiboek. Helaas is het systeem niet zo slim dat V&F een berichtje krijgt als er een wijziging plaatsvindt. Als je wat (laat) wijzigen, stuur dan ook een mail naar facilitair@BplusC.nl, zodat wij ook op tijd weten dat er iets is gewijzigd. Een mail is meer dan voldoende als de wijziging pas over twee weken is. Is de wijziging eerder, neem dan contact op het Miranda, zodat zij je kan laten weten of wij je vraag/wijziging ook echt waar kunnen maken.

Elke locatie moet zijn activiteiten in Rapla opnemen om een goed centraal overzicht van de bezetting te hebben.
Als we de boekhouding in Rapla goed met elkaar verzorgen, kunnen we bij V&F beter samen met jullie voorbereiden en dienstverlenen.

Frank Baetens